.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حضور سه پهلوان مازندراني در رقابتهاي آسيايي نپال
سرپرست هيئت كشتي پهلواني و زورخانه اي مازندران از حضور سه پهلوان مازندراني در رقابتهاي قهرماني آسيا در نپال خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،عبدالله شيرزادي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: مسابقات كشتي پهلواني و زوخانه اي قهرماني آسيا كه به ميزباني نپال برگزار مي شود، سه كشتي گير مازندراني در تركيب تيم ملي به ميدان مي روند.

وي افزود: روح الله سوادكوهي، مصطفي حيدريان و جابر صادق نژاد به عنوان سه مازندراني در اين پيكارها هستند.

سرپرست هيئت كشتي پهلواني و زورخانه اي مازندران با اشاره به برگزاري رقابتهاي قهرماني آسيا در نپال تصريح كرد: اين رقابتها 23 تا 29 مرداد با حضور كشورهاي آسيايي صاحب كشتي پهلواني برگزار مي شود.

شيرزادي در ادامه مهمترين مشكل اين ورزش را در استان عدم حمايت اسپانسر خبر داد و اظهار داشت: براي حضور در ليگ قهرماني كشور به دنبال جذب اسپانسر قوي هستيم تا همچون سال هاي گذشته از مدعيان قهرماني ليگ باشيم.

وي با اشاره به اينكه تيم نيكو پلاست خزر ساري در دوره هاي گذشته با جذب ورزشكاران خوب از مدعيان قهرماني بود، ابراز داشت: با حامي مالي اين باشگاه نيز جلساتي داشتيم تا اين تيم را روانه ليگ نمائيم.

شيرزادي در پايان از فعاليت 12 سالن كشتي پهلواني و زورخانه اي در سطح استان خبر داد و افزود: رشته كشتي پهلواني در رده هاي مختلف سني هنرجو مي پذيرد و اين رشته ورزشي با توجه به جايگاه خوبي كه بين خانواده ها باز كرده ، استقبال خوبي از سوي جوانان مي شود./ر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.